Prostorová představivost dětí předškolního věku – Jana SIEBEROVÁ
Jana SIEBEROVÁ
Master's thesis
Prostorová představivost dětí předškolního věku
Three-dimensional imagination of pre-school children
Abstract:
Tématem diplomové práce je vnímání prostoru dětí předškolního věku. Teoretická část definuje tuto konkrétní věkovou etapu dítěte, základní pojmy vztahující se k prostorové představivosti a osvětluje naše stanoviska k vzdělávání dětí. Důležitou kapitolou teoretické části je právě vymezení konstruktivismu, jelikož z tohoto vzdělávacího přístupu orientovaného na žáka jsme vycházeli při výstavbě celého …moreAbstract:
The theme of the diploma thesis is the perception of space of preschool children. The theoretical part defines the particular age stage of the child, basic concepts related to the spatial imagination and clarifies our opinions to children education. The key chapter of the theoretical part is precisely the definition of constructivism, since the whole concept of the research was based on this student …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 13. 5. 2020
- Supervisor: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SIEBEROVÁ, Jana. Prostorová představivost dětí předškolního věku. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools