Bc. Radim Blažek

Bakalářská práce

Management a marketing FC Baník Ostrava

Management and marketing FC Baník Ostrava
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit situaci ve fotbalovém klubu FC Baník Ostrava a sestavení marketingového plánu pro rok 2011. Za účelem zlepšení finanční situace a zviditelněním klubu jak na domácí, tak mezinárodní scéně a zvýšení divácké přízně. Doporučení budou stanovena na základě provedení SWOT analýzy, určení základních strategií a sestavení marketingového plánu.
Abstract:
Goal of this bachelor thesis is approach situation in football club FC Baník Ostrava and build marketing plan for year 2011. Purpose is to improve financial situation of club, step out on domestic and international scene and increase fan’s popularity. The suggestions will be determined by SWOT analysis. I will also specify main strategies and build marketing plan.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Ondřej Smolka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu