František ČMUCHAŘ

Bakalářská práce

Využití GAN sítí pro generování videoherních aktiv

GAN networks utilization for generating video game assets
Anotace:
Práce se zabývá využitím Generativních znepřátelených sítí (GAN) pro tvorbu videoherních aktiv jako jsou například jednoduché obrázky. V teoretické části jsou vysvětleny a popsány základní pojmy související s neuronovými sítěmi jako například ztrátová funkce, hyperparametry a jejich optimalizace. Následně je popsána architektura GAN sítí a její učení. V praktické části je popsán proces trénování několika …více
Abstract:
This thesis explores Generative Adversarial Networks (GANs) utilization for generating video game assets such as pixel art images. The theoretical part of this thesis explains basic concepts related to neural networks such as loss functions, hyperparameters, and their optimization. Subsequently, the architecture and learning of GANs are described. The practical part focuses on training several GAN …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Pavel Beránek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČMUCHAŘ, František. Využití GAN sítí pro generování videoherních aktiv. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy