Bc. Jakub Havelka

Master's thesis

Marketingové inovace

Marketing innovations
Abstract:
Abstrakt Cílem práce je komparace přístupů v marketingu a marketingovém řízení. Marketingové inovace přinášejí nové cesty k zákazníkům, nové přístupy k získávání a tvorbě hodnoty pro podnik a společnost. Marketingové inovace patří ke čtyřem základním typům inovací. Jde o inovaci produktovou, která přináší nový produkt, výrobek nebo technologii, pak o inovaci procesní, která přináší nové způsoby výroby …more
Abstract:
Abstract The aim of the thesis is to compare approaches in marketing and marketing management. Marketing innovations bring new paths to customers, new approaches to the acquisition and value creation for the company and society. Marketing innovations include the four basic types of innovations. It is a product innovation that brings a new product or technology, then an innovation process that brings …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 11. 2016
  • Supervisor: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
  • Reader: Ing. Daniel Toth, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication