Srovnávací marketingová studie přímých zahraničních investic do strategických služeb ve střední Evropě (ČR, Slovensko, Polsko, Maďarsko) – Anna Švůgerová
Anna Švůgerová
Master's thesis
Srovnávací marketingová studie přímých zahraničních investic do strategických služeb ve střední Evropě (ČR, Slovensko, Polsko, Maďarsko)
Abstract:
Cílem této diplomové práce je porovnat Českou republiku, Slovensko, Polsko a Maďarsko z hlediska jejich zajímavosti pro investory, kteří zvažují investici do strategických služeb. Jedná se o srovnání zemí se zbytkem EU i mezi sebou navzájem v oblasti podmínek na trhu práce, vzdělanostní struktury i nabízených investičních pobídek.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3553
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2007
- Supervisor: Jana Bílková
- Reader: Jan Nováček, Martina Wolfová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVŮGEROVÁ, Anna. \textit{Srovnávací marketingová studie přímých zahraničních investic do strategických služeb ve střední Evropě (ČR, Slovensko, Polsko, Maďarsko)}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2007. Available from: https://theses.cz/id/4w40fd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3553
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Investice do lidského kapitálu
Zdenka KUBÍNOVÁ -
Faktory ovlivňující rozhodování o investicích do IS/ICT
Lenka Dobešová -
Strategické rozhodování pro investice do bydlení
Petra Guzanová -
Investice podniku automobilového průmyslu do drahých kovů jako strategických surovin.
Martin Dvořáček -
Strategie a investice do elektromobility v podmínkách České republiky
Věra Havelková -
Analýza příležitostí a vyhlídek pro investice do čínského odvětví umělé inteligence na základě srovnávací analýzy hlavních čínských společností zabývajících se umělou inteligencí, s přihlédnutím ke strategii "Made in China 2025" a cílům "Plánu rozvoje Číny na století".
Yevhen Turkin -
Posouzení efektivnosti investic do vybrané zubní ordinace
Jan Šulc -
JAN DE HERDT - Nizozemí, Itálie, střední Evropa
Miroslav Kindl