Bc. Eliška Škvařilová

Diplomová práce

Marketing recommendations for Czech companies exporting healthy food products into a selected country of SEM

Marketingová doporučení pro české firmy exportující produkty zdravé výživy do vybraných zemí jednotného evropsko trhu
Anotace:
Cíl této práce je navrhnout marketingová doporučení pro české firmy exportující produkty zdravé výživy na jednotný evroský trh. Tato práce se zaměřuje na charakteristiku trhu zdravé výživy na jednotném evropském trhu. Marketingová doporučení byla vytvořena na základě výsledků obsahové analýzy tří sérií hloubkových rozhovorů na vybraném vzorku výrobců produktů zdravé vyživy a záskupců Czech Trade, Česko …více
Abstract:
The objective of this thesis is to formulate marketing recommendation for Czech companies engaged in export of healthy food products into the Single European Market (SEM). The thesis describes the current situation on healthy food market in the. The recommendations were formulated based on content analyses of three series of in-depth interviews of carefully selected producers of healthy food products …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta