Metodické listy k rozlišování tvarově podobných písmen při prvopočátečním čtení a psaní – Bc. Petra Fešarová
Bc. Petra Fešarová
Diplomová práce
Metodické listy k rozlišování tvarově podobných písmen při prvopočátečním čtení a psaní
Method Sheets for Identifying Similar Letter Shapes in Early Reading and Writing
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice rozlišování tvarově podobných písmen, a to z pohledu prvopočátečního čtení a psaní. Teoretická část shromažďuje informace o metodice prvopočátečního čtení a psaní, o pedagogických a psychologických aspektech problému, zaměřuje se také na téma motivace a pozornost ve výuce a popisuje žáky se specifickými poruchami učení, u kterých se s problémem tvarově podobných …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the problem of identifying similar letter shapes, from the perspective of early reading and writing. The theoretical part gathers information about the methodology of early reading and writing, about the pedagogical and psychological aspects of the problem, it also focuses on the topic of motivation and attention in teaching and it describes pupils with special learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fpuiw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Bc. Klára Březinová
- Oponent: doc. PhDr. Jana Marie Tušková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
K problematice počátečního čtení a psaní na základních školách v Českých Budějovicích a okolí
Lucie MIKLÍKOVÁ -
Výuka prvopočátečního čtení a psaní v České republice a Belgii
Marie Karásková -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Specifické poruchy učení ve spojitosti s poruchami pozornosti v předškolním a školním věku
Kateřina Heimrathová -
Barvocit a specifické poruchy učení
Zuzana Odvárková