Metodické listy k rozlišování tvarově podobných písmen při prvopočátečním čtení a psaní – Bc. Petra Fešarová
Bc. Petra Fešarová
Master's thesis
Metodické listy k rozlišování tvarově podobných písmen při prvopočátečním čtení a psaní
Method Sheets for Identifying Similar Letter Shapes in Early Reading and Writing
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice rozlišování tvarově podobných písmen, a to z pohledu prvopočátečního čtení a psaní. Teoretická část shromažďuje informace o metodice prvopočátečního čtení a psaní, o pedagogických a psychologických aspektech problému, zaměřuje se také na téma motivace a pozornost ve výuce a popisuje žáky se specifickými poruchami učení, u kterých se s problémem tvarově podobných …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the problem of identifying similar letter shapes, from the perspective of early reading and writing. The theoretical part gathers information about the methodology of early reading and writing, about the pedagogical and psychological aspects of the problem, it also focuses on the topic of motivation and attention in teaching and it describes pupils with special learning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fpuiw/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Bc. Klára Březinová
- Reader: doc. PhDr. Jana Marie Tušková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FEŠAROVÁ, Petra. \textit{Metodické listy k rozlišování tvarově podobných písmen při prvopočátečním čtení a psaní}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/4wja70/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
K problematice počátečního čtení a psaní na základních školách v Českých Budějovicích a okolí
Lucie MIKLÍKOVÁ -
Výuka prvopočátečního čtení a psaní v České republice a Belgii
Marie Karásková -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Specifické poruchy učení ve spojitosti s poruchami pozornosti v předškolním a školním věku
Kateřina Heimrathová -
Barvocit a specifické poruchy učení
Zuzana Odvárková