Jak zvýšit návštěvnost představení divadla Na Fidlovačce – Mai Trang Taová
Mai Trang Taová
Bakalářská práce
Jak zvýšit návštěvnost představení divadla Na Fidlovačce
How to increase the attendance of the theatre on Fidlovačka
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá marketingovou strategií divadla Na Fidlovačce v Praze a jejím hlavním cílem je identifikace a vyhodnocení stávající marketingové strategie a podání návrhu konkrétních praktických opatření ke zvýšení návštěvnosti divadla na Fidlovačce. Nejprve se v první části věnuji teoretickým poznatkům dané oblasti- divadlu a v následující části jeho marketingovému mixu. Teoretická …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the theater Na Fidlovačce in Prague and its main goal is to identify and evaluate the current marketing strategy and to submit a proposal of concrete practical measures to increase the attendance of the theater on Fidlovačka. First, in the first part I deal with the theoretical knowledge of the given area - theater and in the following part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76530
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2019
- Vedoucí: Elvíra Čermáková
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76530
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Financování divadelních institucí za pandemie Covid-19 na příkladu Divadla v Dlouhé a Divadla Na Fidlovačce
Andrea Fluhsová -
Divadlo Na Fidlovačce a jeho postavení mezi pražskými scénami
Alžběta Hlinková -
PR Divadla Na Fidlovačce
Jana Slavíková -
Divotvorný hrnec hraný na jevištích pražské divadelní scény
Andrea Froňková -
Možnosti marketingových aktivit pro zvýšení návštěvnosti vybrané pobočky laser game
Dominika Fabšová -
Marketingový plán pre zvýšenie návštevnosti Hotela Jazero
Michaela Korolová -
Nástroje pro zvýšení návštěvnosti zámku v ZOO Zlín
Hana Švábíková -
Využití marketingového výzkumu pro zvýšení návštěvnosti Májových
Monika Procházková