Mediální aktivismus a jeho projevy ve společnosti s nástupem nových médií – Bc. Kateřina Vágnerová
Bc. Kateřina Vágnerová
Bakalářská práce
Mediální aktivismus a jeho projevy ve společnosti s nástupem nových médií
Media activism and its manifestations in society with the advent of new media
Anotace:
Tato bakalářská práce mapuje projevy nástupu nových médií ve společnosti v rámci mediálního aktivismu. Seznamuje s pojmy týkající se tohoto tématu, což jsou média, proces mediace, culture jamming, kulturní sabotáž apod. Práce popisuje změny tradičních médií s příchodem nových informačních technologií a jak se tyto změny projevují ve společnosti. Cílem je popsat, ne však vyčerpávajícím způsobem, jak …víceAbstract:
This thesis describes the advent of new manifestations of media in society in media activism. It introduces concepts regarding this subject, the media, the process of mediation, culture jamming, cultural sabotage. This work describes changes in traditional media with the advent of new information technologies and how these changes manifest themselves in society. The aim is to describe how the arrival …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w59ud/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. František Kůst
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Mediální aktivismus
Lucie Stejskalová -
Umění antireklamy. Literární tvorba Michala Hvoreckého jako projev kulturní, reklamní sabotáže.
Barbora Ambrozová -
Reklamná sabotáž optikou teórie "stratégií" a "taktík" Michela de Certeau
Beáta Révayová -
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
Milena Pelinková -
Probace a mediace ve statní sféře a neziskovém sektoru
Veronika TRCHALÍKOVÁ -
Populární geopolitika v USA - reflexe, zobrazení a mediace druhé války v Iráku prostřednictvím vybraných populárních médií
Tomáš HOSTÝNEK