Bc. Kateřina Kolková

Bachelor's thesis

Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky

New methods of communication utilised in the process of customer relationship management
Abstract:
Bakalářská práce definuje teoretické základy řízení vztahů se zákazníky pro efektivní řízení nástroje obsahového marketingu a uplatňuje tyto zásady v rámci obsahového webu drogerie Teta. Práce si klade za cíl navrhnout strukturu optimálních klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a na jejím základě vytvořit vstupní vyhodnocení efektivity nástroje obsahového webu. Ukazatelé jsou navrženy v souladu s obchodními …more
Abstract:
Bachelor thesis defines the theoretical foundations of customer relationship management tool for effective management of marketing content and applies those principles in web content Teta drugstore. The work aims to design the optimal structure of key performance indicators (KPI), and on this basis to create an input evaluation of the effectiveness of your website content. The indicators are designed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní