Raul Galinurov
Bachelor's thesis
Merchandising automobilových výrobců
Merchandising of Automobile Producers
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bude popsat fungování online merchandisingu v automobilovém sektoru a navržení doporučení pro zlepšení online merchandisingu značky ŠKODA AUTO a.s.Způsobem řešení byly deskripce, analýza, pozorování a komparace.V průběhu analýzy bylo zijištěno, že společnost ŠKODA AUTO a.s. nepoužívá všechny možnosti, své webové stránky a možnosti mobilního trhu.Zavěrem je uvedeno doporučení …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe and on-line merchandising operating on an automobile sector and to suggest improvements for the on-line merchandising of the ŠKODA AUTO Company Ltd.The used methods were description, analysis, observation and comparison.It was discovered during the analysis that the ŠKODA AUTO Company Ltd. does not utilise all its possibilities, websites or the mobile market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights