Merchandising automobilových výrobců – Raul Galinurov
Raul Galinurov
Bachelor's thesis
Merchandising automobilových výrobců
Merchandising of Automobile Producers
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce bude popsat fungování online merchandisingu v automobilovém sektoru a navržení doporučení pro zlepšení online merchandisingu značky ŠKODA AUTO a.s.Způsobem řešení byly deskripce, analýza, pozorování a komparace.V průběhu analýzy bylo zijištěno, že společnost ŠKODA AUTO a.s. nepoužívá všechny možnosti, své webové stránky a možnosti mobilního trhu.Zavěrem je uvedeno doporučení …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe and on-line merchandising operating on an automobile sector and to suggest improvements for the on-line merchandising of the ŠKODA AUTO Company Ltd.The used methods were description, analysis, observation and comparison.It was discovered during the analysis that the ŠKODA AUTO Company Ltd. does not utilise all its possibilities, websites or the mobile market …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva