Merchandising automobilových výrobců – Raul Galinurov
Raul Galinurov
Bakalářská práce
Merchandising automobilových výrobců
Merchandising of Automobile Producers
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bude popsat fungování online merchandisingu v automobilovém sektoru a navržení doporučení pro zlepšení online merchandisingu značky ŠKODA AUTO a.s.Způsobem řešení byly deskripce, analýza, pozorování a komparace.V průběhu analýzy bylo zijištěno, že společnost ŠKODA AUTO a.s. nepoužívá všechny možnosti, své webové stránky a možnosti mobilního trhu.Zavěrem je uvedeno doporučení …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe and on-line merchandising operating on an automobile sector and to suggest improvements for the on-line merchandising of the ŠKODA AUTO Company Ltd.The used methods were description, analysis, observation and comparison.It was discovered during the analysis that the ŠKODA AUTO Company Ltd. does not utilise all its possibilities, websites or the mobile market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva