Analýza postojů spotřebitelů k nové formě prodeje v maloobchodě – Lubor Plašil
Lubor Plašil
Bakalářská práce
Analýza postojů spotřebitelů k nové formě prodeje v maloobchodě
The Analysis of Consumer Attitudes toward a New Form of Sale in Retail
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zjištěním postojů českých spotřebitelů k nové formě prodeje v maloobchodu, tzv. drive-thru. Zkoumá postoje potenciálních zákazníků, kterým byl drive-thru supermarket teoreticky popsán. Jde tedy o analýzu před skutečnou realizací ideje. Z výzkumu vychází návrhy a doporučení managementu společnosti, která by se realizací a provozováním nové formy chtěla zabývat.Abstract:
Bachelor thesis deals with finding czech consumers attitudes towards a ne form of sale in retail, called drive-thru. It examines attitudes of potential customers, who knew the drive-thru concept from theoretical description. It is therefore an analysis before implementation of the idea. Research gives suggestions and recommendations for a potential drive-thru shopkeeper.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85471
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Petra Krbová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Nákupní chování spotřebitelů na Vysočině v době koronaviru ve vztahu k drive thru prodeji
Kateřina Hubková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Šárka Myšková -
Spotřebitelské postoje a preference v kontextu zero waste a maloobchodního konceptu bez obalu
Alžběta Klapálková -
Spotřebitelské postoje a preference generací X a Z v oblasti inovací v maloobchodě
Michaela Micková -
Postoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodeji
Pavla HONYSZOVÁ