Branding in the Pharmaceutical industry – SHAILESHKUMAR JOGANI
SHAILESHKUMAR JOGANI
Diplomová práce
Branding in the Pharmaceutical industry
Abstract:
The branding is the element use to distinguish one product or brand to other product or brand from different producer. From many decades, in consumer goods industry, companies have used different branding techniques to differentiate their brand from competitors and to achieve competitive advantage. While, in the pharmaceutical industry branding process came late. During the 1980s and 1990s by traditional …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Employer branding of the pharmaceutical companies as a tool for recruitment students and recent graduates for business-related positions
Alla Strakhova -
Renocar’s Oldtimer Business Strategy – Connecting History and Heritage with the Current Business Model
Matěj Lang -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Establishing a digital presence and strategy model for a business by using Google tools
Ana-Maria Raduta -
Business Model Innovation of Selected Textile Company
Toghrul Mammadov -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva