Tereza Špačková

Bachelor's thesis

A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o.

A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o.
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing strategy of the company TERMO SERVIS spol. s r.o. and its goal is to suggest marketing innovations of its marketing communication strategy. The theoretical part contains the explanation of the terms like: marketing strategy, marketing mix, communication mix, marketing research and SWOT analysis. The practical part consists of the introduction of TERMO SERVIS …more
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti TERMO SERVIS spol. s r.o. a jejím cílem je navržení inovací marketingové komunikační strategie společnosti. Teoretická část obsahuje vysvětlení termínu jako je marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum a SWOT analýza. Po teoretické části následuje část praktická, která obsahuje představení společnosti …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2014
Accessible from:: 22. 8. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Špačková, Tereza. A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.8.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 22. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe