A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o. – Tereza Špačková
Tereza Špačková
Bachelor's thesis
A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o.
A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o.
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing strategy of the company TERMO SERVIS spol. s r.o. and its goal is to suggest marketing innovations of its marketing communication strategy. The theoretical part contains the explanation of the terms like: marketing strategy, marketing mix, communication mix, marketing research and SWOT analysis. The practical part consists of the introduction of TERMO SERVIS …moreAbstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti TERMO SERVIS spol. s r.o. a jejím cílem je navržení inovací marketingové komunikační strategie společnosti. Teoretická část obsahuje vysvětlení termínu jako je marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum a SWOT analýza. Po teoretické části následuje část praktická, která obsahuje představení společnosti …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2014
Accessible from:: 22. 8. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Špačková, Tereza. A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.8.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Tereza Ostrá -
Návrh marketingové strategie vybrané módní značky
Matej Kiška -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Návrh marketingové strategie společnosti Lynx
Jan Vávra -
Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty.
Jan Klamrt -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová