Tereza Špačková

Bakalářská práce

A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o.

A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o.
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing strategy of the company TERMO SERVIS spol. s r.o. and its goal is to suggest marketing innovations of its marketing communication strategy. The theoretical part contains the explanation of the terms like: marketing strategy, marketing mix, communication mix, marketing research and SWOT analysis. The practical part consists of the introduction of TERMO SERVIS …více
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti TERMO SERVIS spol. s r.o. a jejím cílem je navržení inovací marketingové komunikační strategie společnosti. Teoretická část obsahuje vysvětlení termínu jako je marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum a SWOT analýza. Po teoretické části následuje část praktická, která obsahuje představení společnosti …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2014
Zveřejnit od: 22. 8. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Špačková, Tereza. A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.8.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe