Incipientní koktavost u dětí v předškolním věku – Bc. Kateřina Vávrová
Bc. Kateřina Vávrová
Bachelor's thesis
Incipientní koktavost u dětí v předškolním věku
The incipient stammer of pre-school aged children
Abstract:
Svou prací jsem chtěla upozornit na výhody úzké spolupráce rodiny, mateřské školy a logopedické ambulance. Pomocí kvalitativní metody jsem analyzovala přístup rodiny a dětského kolektivu k dítěti s incipientní koktavostí. Jeho vztah mezi emocionální stránkou k projevům koktavosti v přirozeném prostředí, mateřské škole a logopedické ambulanci formou pozorování.Abstract:
By my work I wanted to show advantages of tie cooperation of familly, nursery school and logopedic ambulance. By the quantitative method I analyzed accession of familly and children to a child with incipient stammer. Its relaiton between emocional side to a show of stammer in natural enviroment, nursery school enviroment and logopedic ambulantion by the form of viewing.Keywords
Psychický vývoj dítěte motorický vývoj dítěte řečový vývoj předškolního věku korekce řeči balbuties vývojová koktavost incipientní koktavost fixovaná koktavost chronická koktavost nadměrná námaha psychická tenze dysfluence abdominální dýchání koverbální chování tonická forma klonická forma tonicko-klonická forma diferencionální diagnostika breptavost logofobie muzikoterapie autogenní trénink psychoterapie fonograforytmická metoda
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ezacm/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Psychomotorický a řečový vývoj dětí předškolního věku
Martina KUBEC VJAČKOVÁ -
Vývoj řeči předškolního dítěte, vyrůstajícího v bilingvním prostředí
Kateřina Drábková -
Vliv bilingválního vzdělávání na vývoj řeči dětí předškolního věku z česky mluvících rodin
Michaela Marešová -
Vliv bilingvní rodiny na vývoj řeči dítěte předškolního věku
Klára Kašparcová -
Řečový vývoj a vady řeči v předškolním věku
Kateřina Hlaváčková -
Vývoj řeči předškolního dítěte a jeho diagnostika
Lucie Kallabová -
Média jako forma trávení volného času u středoškolské mládeže
Tomáš Bucek -
Otázka trávení volného času psychicky nemocných: možnosti uplatnění sociálního pedagoga
Radek Sadílek