Incipientní koktavost u dětí v předškolním věku – Bc. Kateřina Vávrová
Bc. Kateřina Vávrová
Bachelor's thesis
Incipientní koktavost u dětí v předškolním věku
The incipient stammer of pre-school aged children
Anotácia:
Svou prací jsem chtěla upozornit na výhody úzké spolupráce rodiny, mateřské školy a logopedické ambulance. Pomocí kvalitativní metody jsem analyzovala přístup rodiny a dětského kolektivu k dítěti s incipientní koktavostí. Jeho vztah mezi emocionální stránkou k projevům koktavosti v přirozeném prostředí, mateřské škole a logopedické ambulanci formou pozorování.Abstract:
By my work I wanted to show advantages of tie cooperation of familly, nursery school and logopedic ambulance. By the quantitative method I analyzed accession of familly and children to a child with incipient stammer. Its relaiton between emocional side to a show of stammer in natural enviroment, nursery school enviroment and logopedic ambulantion by the form of viewing.Kľúčové slová
Psychický vývoj dítěte motorický vývoj dítěte řečový vývoj předškolního věku korekce řeči balbuties vývojová koktavost incipientní koktavost fixovaná koktavost chronická koktavost nadměrná námaha psychická tenze dysfluence abdominální dýchání koverbální chování tonická forma klonická forma tonicko-klonická forma diferencionální diagnostika breptavost logofobie muzikoterapie autogenní trénink psychoterapie fonograforytmická metoda
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ezacm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedúci: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Psychomotorický a řečový vývoj dětí předškolního věku
Martina KUBEC VJAČKOVÁ -
Vývoj řeči předškolního dítěte, vyrůstajícího v bilingvním prostředí
Kateřina Drábková -
Vliv bilingválního vzdělávání na vývoj řeči dětí předškolního věku z česky mluvících rodin
Michaela Marešová -
Vliv bilingvní rodiny na vývoj řeči dítěte předškolního věku
Klára Kašparcová -
Řečový vývoj a vady řeči v předškolním věku
Kateřina Hlaváčková -
Vývoj řeči předškolního dítěte a jeho diagnostika
Lucie Kallabová -
Média jako forma trávení volného času u středoškolské mládeže
Tomáš Bucek -
Otázka trávení volného času psychicky nemocných: možnosti uplatnění sociálního pedagoga
Radek Sadílek