Karolína Luščanová

Bakalářská práce

Adaptace žáků při přechodu z tradičního do alternativního školství na příkladu střední ScioŠkoly

Adaptation of students during the transition from traditional to alternative education on the example of secondary school ScioŠkola
Anotace:
Bakalářské práce se zaměřuje na alternativní školství. Hlavním cílem práce je zjistit, jak vnímají žáci střední ScioŠkoly přechod z tradiční střední školy na střední školu alternativní a jaké vnímají rozdíly mezi nimi. Cílem teoretické části je charakteristika, vznik, vývoj a typologie alternativních škol. Porovnává rozdíly v přístupu k žákům, metodách hodnocení a výuce s tradičním školstvím. Cíl …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on alternative education. The main goal of the work is to find out how students at ScioŠkola perceive the transition from a traditional to an alternative high school and what differences they perceive between them. The goal of the theoretical part is the characterization, origin, development and typology of alternative schools. It compares differences in approaches to students …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Mgr. Lenka Kamanová, Ph.D.
  • Oponent: Peter Marinič, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání