Bc. Markéta Hoťková

Master's thesis

Regionalita a její projevy v marketingu – se zaměřením na segment HoReCa

Regionality and its effects on marketing - focusing on the HoReCa segment
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zjistit, jak se regionality projevují v marketingu a jak je vyuţívá segment HoReCa. Na začátku práce se zaměřím na problematiku z hlediska teorie. V analytické části budu zkoumat regionality z pohledu nadnárodního, národního a lokálního. Pro účely diplomové práce jsem zvolila k podrobnější analýze Karlovarský a Plzeňský kraj. Abych mohla cíle práce naplnit, stanovila jsem si …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to explore how regionalities are displayed in marketing and how they are used in HoReCa segment. At the beginning of the study I will focus on the theoretical problems. In the analytical part, I will explore regionalities in terms of multinational, national and local. For the purposes of this thesis I chose a more detailed analysis of Carlsbad and Pilsen regions. To be able …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedúci: Ing. Eva Klánová
  • Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management