Regionalita a její projevy v marketingu – se zaměřením na segment HoReCa – Bc. Markéta Hoťková
Bc. Markéta Hoťková
Diplomová práce
Regionalita a její projevy v marketingu – se zaměřením na segment HoReCa
Regionality and its effects on marketing - focusing on the HoReCa segment
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, jak se regionality projevují v marketingu a jak je vyuţívá segment HoReCa. Na začátku práce se zaměřím na problematiku z hlediska teorie. V analytické části budu zkoumat regionality z pohledu nadnárodního, národního a lokálního. Pro účely diplomové práce jsem zvolila k podrobnější analýze Karlovarský a Plzeňský kraj. Abych mohla cíle práce naplnit, stanovila jsem si …víceAbstract:
The aim of the thesis is to explore how regionalities are displayed in marketing and how they are used in HoReCa segment. At the beginning of the study I will focus on the theoretical problems. In the analytical part, I will explore regionalities in terms of multinational, national and local. For the purposes of this thesis I chose a more detailed analysis of Carlsbad and Pilsen regions. To be able …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12982/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Eva Klánová
- Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOŤKOVÁ, Markéta. \textit{Regionalita a její projevy v~marketingu – se zaměřením na segment HoReCa}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/4wyo4p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství