Marketing jako nástroj regionálního rozvoje Libereckého kraje se zaměřením na cestovní ruch – Šárka Boučková
Šárka Boučková
Diplomová práce
Marketing jako nástroj regionálního rozvoje Libereckého kraje se zaměřením na cestovní ruch
Marketing like a Instrument of Regional Development in Liberec Region Focusing on Tourism
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou destinačního marketingu v turistických regionech cestovního ruchu Libereckého kraje. Teoretická část vysvětluje nejdůležitější pojmy spojené s cestovním ruchem a destinačním marketingem. Zkoumá význam cestovního ruchu v regionálním rozvoji. Popisuje cestovní ruch v České republice, jeho řízení a vysvětluje ekonomický význam cestovního ruchu v České republice. Praktická …víceAbstract:
Diploma thesis deals with destionation marketing analysis in tourism regions of Liberec area. The theoretical part explains the most important terms of tourism and destination marketing. The teoretical part examines the importance of tourism in regional development, describes tourism in the Czech Republic, management of tourism as well as explains the economic importance in the Czech Republic. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/61687
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2013
- Vedoucí: Jana Kouřilová
- Oponent: Viktor Květoň
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/61687
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Regionální studia
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Regional development: A case study on sustainability factors
Lucas-Bénédict PARIS