Adelya Bilgin

Bachelor's thesis

Social Media as a Marketing Tool for Online Store Promotion: ABCstore brand case

Sociální média jako marketingový nástroj pro propagaci online obchodu: Případ značky ABCstore
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na rozvoj efektivní strategie na platformě Instagram pro expanzi společnosti ABCstore v České republice. Práce je strukturována do tří hlavních částí. První část představuje úvod do konceptů Web 2.0, sociálních médií a Instagramu, zdůrazňuje jejich význam a relevanci pro oděvní maloobchodní průmysl. Druhá část poskytuje komplexní přehled o značce ABCstore a jejích aktivitách …more
Abstract:
This thesis focuses on developing an effective Instagram strategy for the expansion of ABCstore in the Czech Republic. The thesis is structured into three main sections. The first section provides an introduction to the concepts of Web 2.0, Social Media, and Instagram, emphasizing their significance and relevance to the fashion retail industry. The second section offers a comprehensive overview of …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2023
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Jaroslav Halík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90877