Social Media as a Marketing Tool for Online Store Promotion: ABCstore brand case – Adelya Bilgin
Adelya Bilgin
Bachelor's thesis
Social Media as a Marketing Tool for Online Store Promotion: ABCstore brand case
Sociální média jako marketingový nástroj pro propagaci online obchodu: Případ značky ABCstore
Anotácia:
Tato práce se zaměřuje na rozvoj efektivní strategie na platformě Instagram pro expanzi společnosti ABCstore v České republice. Práce je strukturována do tří hlavních částí. První část představuje úvod do konceptů Web 2.0, sociálních médií a Instagramu, zdůrazňuje jejich význam a relevanci pro oděvní maloobchodní průmysl. Druhá část poskytuje komplexní přehled o značce ABCstore a jejích aktivitách …viacAbstract:
This thesis focuses on developing an effective Instagram strategy for the expansion of ABCstore in the Czech Republic. The thesis is structured into three main sections. The first section provides an introduction to the concepts of Web 2.0, Social Media, and Instagram, emphasizing their significance and relevance to the fashion retail industry. The second section offers a comprehensive overview of …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90877
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jaroslav Halík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90877
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování mužů na trhu s módou v ČR
Petr Gola -
Analýza nákupního prostředí obchodního řetězce s módou
Anežka Šenkýřová -
Analýza nákupního prostředí maloobchodní jednotky s pánskou módou
Eliška Vámošová -
Vliv sociálních médií na fashion marketing
Quynh Nhu Hoang -
How does fashion relate to cultural omnivorousness?
Klára Mirová -
Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion
Kateřina Kohoutová -
Fashion marketing mladých start-upů
Jakub Král -
Spatial analysis and visualization of social media data
Jiří Hladík