Adelya Bilgin

Bakalářská práce

Social Media as a Marketing Tool for Online Store Promotion: ABCstore brand case

Sociální média jako marketingový nástroj pro propagaci online obchodu: Případ značky ABCstore
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na rozvoj efektivní strategie na platformě Instagram pro expanzi společnosti ABCstore v České republice. Práce je strukturována do tří hlavních částí. První část představuje úvod do konceptů Web 2.0, sociálních médií a Instagramu, zdůrazňuje jejich význam a relevanci pro oděvní maloobchodní průmysl. Druhá část poskytuje komplexní přehled o značce ABCstore a jejích aktivitách …více
Abstract:
This thesis focuses on developing an effective Instagram strategy for the expansion of ABCstore in the Czech Republic. The thesis is structured into three main sections. The first section provides an introduction to the concepts of Web 2.0, Social Media, and Instagram, emphasizing their significance and relevance to the fashion retail industry. The second section offers a comprehensive overview of …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Jaroslav Halík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90877