Kateřina MACHOŇOVÁ

Bachelor's thesis

Customer Relationship Management - Řízení vztahů se zákazníky

Customer relationship management
Abstract:
V práci se zabývám vztahy mezi podnikem a jeho zákazníky. Každá problematika, které se věnuji, je nejprve založena na teorii, a poté doplněna praktickými zkušenostmi v konkrétní firmě. Nejprve se zabývám samotným pojmem customer relationship management, neboť jde o nový směr v oblasti marketingu. V rámci řízení vztahů se zákazníky probírám i význam informací a informačních systémů. Informační systém …more
Abstract:
This thesis focuses on the issues related to customer relationship management. As can be therefore assumed this work deals with relationship between a company and its respective customers. Each issue that is analyzed is first based on a relevant theory and then further supported with practical experience in a particular company. In the opening part of this thesis the notion of customer relationship …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Tišler Libor, Ph.D., MRCVS

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická
http://arl.ujep.cz/

University Jana Evangelisty Purkyně

Fakulta sociálně ekonomická

Bachelor programme:
Department of Business Administration