Bc. Veronika Nechybová

Diplomová práce

Podpora prodeje outdoorových zájezdů v marketingu cestovních kanceláří

Sales Promotion of Outdoor Tours in Marketing of Travel Agencies
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá, jaké nástroje podpory prodeje používají tuzemské cestovní kanceláře, které se zaměřují na outdoor.Úvodní část textu se věnuje vysvětlení pojmů marketing, marketingová komunikace podpora prodeje a hlavně cestovní ruch a outdoor. V úvodu druhé části práce popisuje jednotlivé formy outdoorové turistiky. Dále identifikuje jednotlivé cestovní kanceláře, u kterých se zaměřuje …více
Abstract:
This thesis examines tools of sales promotion domestic travel agencies which are focus for outdoor tours, are using. The introductory part of the work focuses on the explanation of the terms marketing, marketing communication, sales promotion and mainly tourism and outdoor. At the beginning of the second part the thesis descibes particular forms of outdoor and it identifies travel agencies, which are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní