Hana Kunešová

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice

Anotace:
Online marketingová komunikace je v dnešní době velice využívanou formou komunikace. Je to málo finančně nákladné, za to velice efektivní. Tato bakalářská práce zkoumá online marketingovou komunikaci 3 drogistických řetězců v ČR – Dm drogerie markt s. r. o., Teta drogerie a lékárny ČR s. r. o. a ROSSMANN s. r. o. Cílem této práce je vyhodnotit online marketingovou komunikaci 3 drogistických řetězců …více
Abstract:
Online marketing communication is nowadays a very used form of communication. It is not expensive, but very effective. This bachelor's thesis examines the online marketing communication of 3 drugstore chains in the Czech Republic - Dm drogerie markt s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o. and ROSSMANN s.r.o. communication. Content analysis, online questionnaire survey and observation of the Internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 7. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Michal Konečný, PhD.
  • Oponent: Ing. Aneta Boušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích