Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice – Hana Kunešová
Hana Kunešová
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Anotace:
Online marketingová komunikace je v dnešní době velice využívanou formou komunikace. Je to málo finančně nákladné, za to velice efektivní. Tato bakalářská práce zkoumá online marketingovou komunikaci 3 drogistických řetězců v ČR – Dm drogerie markt s. r. o., Teta drogerie a lékárny ČR s. r. o. a ROSSMANN s. r. o. Cílem této práce je vyhodnotit online marketingovou komunikaci 3 drogistických řetězců …víceAbstract:
Online marketing communication is nowadays a very used form of communication. It is not expensive, but very effective. This bachelor's thesis examines the online marketing communication of 3 drugstore chains in the Czech Republic - Dm drogerie markt s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o. and ROSSMANN s.r.o. communication. Content analysis, online questionnaire survey and observation of the Internet …víceKlíčová slova
Online marketingová komunikace marketingová komunikace u drogistických řetězců marketingové nástroje marketing drogistických řetězců digitální marketingová komunikace Online marketing communication marketing communication for drugstore chains marketing tools marketing of drugstore chains digital marketing communication
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/xq6wz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2024
- Vedoucí: Mgr. Michal Konečný, PhD.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNEŠOVÁ, Hana. \textit{Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/4xbr8w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Využití marketingové komunikace v Penzionu U Zejdů
Zejda Zejda -
Marketingová komunikace na internetu u vybraného podnikatelského subjektu
Fabián Berka -
Marketingová komunikace u systému chytrých domácností
Dan Świętek -
Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky
David VONDRYSKA -
Možnosti a omezení marketingové komunikace u projektů v neziskovém sektoru na příkladu Dne válečných veteránů.
Klára Krejčí -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Sára Mecová -
Marketingová komunikace firmy Moravian Premium Care
Adrian Hutyra