Chování spotřebitele na trhu s bezobalovým prodejem – Adéla Herzánová
Adéla Herzánová
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele na trhu s bezobalovým prodejem
Consumer behaviour in the packaging-free market
Abstract:
Herzánová, A. Chování spotřebitele na trhu s bezobalovým prodejem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s bezobalovým prodejem. Hlavním cílem práce je navrhnout vybrané firmě opatření v oblasti propagace. V práci bylo zjišťováno, jak zákazníci bezobalové prodejny vnímají a jakou s nimi mají zkušenost. K dosažení cíle bylo …moreAbstract:
Herzánová, A. Consumer behaviour in the packaging-free market. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020.The bachelor thesis deals with consumer behaviour in the packaging-free sales market. The main aim of the thesis is to propose measures in the field of promotion to the selected company. At thesis, it was examined how customers perceive the packaging-free stores and how they have experienced …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Trade management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Chování spotřebitele při nákupu v bezobalových prodejnách
Marek Brodský -
Bez obalu - alternativní chování spotřebitele mimo dosah statistických šetření
Tereza HALAMOVÁ -
Bez obalu - alternativní chování spotřebitele mimo dosah běžných statistických šetření
Nikola KLIKOVÁ -
Změny nákupního chování generace Y v rámci obchodního konceptu Bez obalu v kontextu nemoci covid-19
Jiří Červinka -
Zhodnocení bezobalového nakupování z pohledu spotřebitele
Petr Sklenička -
Koncept Zero Waste v prostředí bezobalových obchodů
Lucie Šedivá -
Odpady z obalů - systém nakládání, recyklace
Marcela Koptová