Reading literacy and extensive reading programmes within second language education – Bc. Dana Taušová
Bc. Dana Taušová
Diplomová práce
Reading literacy and extensive reading programmes within second language education
Reading literacy and extensive reading programmes within second language education
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem rozvoje čtenářské gramotnosti ve výuce angličtiny na druhém stupni základní školy. Vnímání čtení v druhém jazyce na pozadí a vlivu čtenářských dovedností v mateřském jazyce je nedílnou součástí této práce, proto je zde navrhováno extenzivní čtení jako smysluplný přístup k výuce a učení druhého jazyka. Klíčovým tématem jsou výhody, které rozvoj čtenářské gramotnosti …víceAbstract:
The present study deals with the topic of reading literacy development within second language education. Perception of a second language reading and its practice in classes through intensive reading is put into relation with first language reading skills development. The influence of first language reading skills on second language reading are outlined, too. The thesis suggests that extensive reading …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lq0aa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavla Buchtová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Effects of Language Proficiency on Irony Detection in a Second Language
Tereza OCELKOVÁ -
Using Graded Readers for Extensive Reading Practice in Secondary School English Classes
Michaela Konvalinová -
Implementation of Extensive Reading in Elementary School
David Ďulík -
Extensive Reading as a Tool to Develop Students' Motivation to Read in English in the Digital Age
Ludmila Hrubá -
Using Literature to Encourage Extensive Reading in a Language-Learning Context
Jakub Fischer -
Extensive reading in a Montessori class
Zuzana Epelde -
Supporting English Learning in Reading Workshops
Andrea Čalová -
Extensive reading – its importance in the English lessons at secondary schools
Petra Zvolská