Výzkum spokojenosti zákazníků jako východisko pro návrh marketingového plánu firmy Les catering, s. r. o. – Bc. Petra LESOVÁ
Bc. Petra LESOVÁ
Bachelor's thesis
Výzkum spokojenosti zákazníků jako východisko pro návrh marketingového plánu firmy Les catering, s. r. o.
The research of satisfaction of costumers as a starting point for a propsal of the marketing plan for the company Les catering, s. r. o.
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu pro firmu působící v oblasti gastronomie. První část práce pojednává o základních pojmech využívaných v odborné terminologii marketingu. V praktické části je představena firma, její historie, poskytované cateringové služby a její prozatímní marketingové aktivity. Následně bylo provedeno dotazníkové šetření spokojenosti současných zákazníků …moreAbstract:
Presented thesis is focused on complete marketing plan for the company acting in the gastronomy sector. The first part of the thesis treat of basic concepts, which are used in specialised terminology. In the practical part is the firm, its history, offered servises, provisional marketing activities introduced. In the next part was the research of the satisfaction of the consumers realized. On the basis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Julie Brožová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LESOVÁ, Petra. \textit{Výzkum spokojenosti zákazníků jako východisko pro návrh marketingového plánu firmy Les catering, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/4xr2y0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LESOVÁ, Petra. Výzkum spokojenosti zákazníků jako východisko pro návrh marketingového plánu firmy Les catering, s. r. o.. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix zvoleného podniku
Kristýna Nulíčková -
Analýza marketingového mixu cateringové společnosti
Michaela Ratajová -
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Thi Gia Khanh Ong