Maksym Leontiev

Master's thesis

ROLE OF SOCIAL MEDIA IN COMPANY’S CULTURE

Role sociálních medií ve firemní kultuře
Abstract:
V současné době závisí úspěch organizace nejen na ekonomických faktorech, ale také na schopnosti správně regulovat komunikaci v rámci společnosti. Cílem práce je zhodnotit závislost firemní kultury na sociálních médiích. K dosažení tohoto cíle autor stanoví řadu úkolů: •Studium teoretických aspektů interní komunikace (typy, nástroje, funkce, způsoby hodnocení efektivnosti) - 1. kapitola •Zkoumání 10 …more
Abstract:
Nowadays, the success of an organization depends not only on economic factors, but also on the ability to correctly regulate communications within the company. The goal of this thesis is to assess the dependence of the company's culture on the social media. To achieve this goal, the author sets a number of tasks: •To study the theoretical aspects of internal communications (types, tools, features …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 10. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2021
  • Supervisor: Lucie Böhmová
  • Reader: Ladislav Luc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/78084