Mgr. Kristína Literová

Diplomová práce

Přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v kontextu Waldorfske pedagogiky

Waldorf approaches to students with specific learning disability
Anotace:
Diplomová práce „Přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v kontextu Waldorfské pedagogiky“ se zabývá žáky se specifickými poruchami učení ve výuce na waldorfské základní škole. Teoretická část práce popisuje specifické poruchy učení, jejich specifika, etiologii, možnosti vzdělávání a poradenského působení. Dále se zabývá rámcovým vzdělávacím plánem, osobností, rodinou a učitelem žáka se specifickými …více
Abstract:
The diploma thesis „Waldorf approaches to students with specific learning disability“ is dealing with teaching of students with specific learning disability in elementary waldorf school. The teoretical part of thesis describes a specific learning disability, their characteristics, etiology, possibilities of education and action of counseling. The next chapter is dealing with general educational plan …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 5. 2014
  • Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta