Marketingová strategie pro obchod s konopím v České republice – Sanan Mamedov
Sanan Mamedov
Bachelor's thesis
Marketingová strategie pro obchod s konopím v České republice
Marketing strategy for cannabis shop in Czech Republic
Anotácia:
Legalizace konopí v různých regionech dala vzniknout rozvíjejícímu se trhu s jedinečnými výzvami a příležitostmi. Tato bakalářská práce se zabývá vývojem efektivní marketingové strategie pro obchod s konopím v České republice, přičemž se orientuje ve složitém právním a společenském prostředí, kterým se toto odvětví řídí. Studie začíná zkoumáním právního rámce obklopujícího prodej a reklamu na konopí …viacAbstract:
The legalization of cannabis in various regions has given rise to a burgeoning market with unique challenges and opportunities. This bachelor thesis delves into the development of an effective marketing strategy for a cannabis shop in Czech Republic, navigating the complex legal and social landscapes that govern this industry. The study begins by examining the legal framework surrounding cannabis sales …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedúci: Jiří Jón, MSc.
- Oponent: Miroslav Foret, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAMEDOV, Sanan. \textit{Marketingová strategie pro obchod s konopím v České republice}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/4xzgbg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Digital Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ -
Market entry strategy of the application Sportafolio for the Czech Republic
Danolt Hersson Díaz Vera -
Strategic analysis of BNI in the Czech Republic
Simon Mestdagh -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Video Game Localization Process in the Czech Republic
Vojtěch Schubert -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Možnosti prevence a intervence u dlouhodobých uživatelů konopí
Leona Kotoulková -
Upscaling in order to capacitate local government in the Czech Republic?
Lenka Matějová
Názov
Vložil
Vložené
Práva