Názory pedagogických pracovníků mateřských škol na kariérní systém učitele – Bc. Žaneta Konečná
Bc. Žaneta Konečná
Diplomová práce
Názory pedagogických pracovníků mateřských škol na kariérní systém učitele
Opinions of teaching staff in nursery schools on teacher career system
Anotace:
Tématem diplomové práce je deskripce navrhovaného kKariérního systému učitele. Cíleně se zabývá základními náležitostmi tohoto systému, objasňuje jeho vývoj a požadavky. Dále charakterizuje současný systému vzdělávání v oblasti učitelské pedagogiky v České repub-lice včetně pregraduální a postgraduální přípravy učitelů mateřských škol. Poznatky uvede-né v teoretické části práce jsou klíčovými pro realizaci …víceAbstract:
The main theme of this dissertation work is the analysis of the developed aspect of educa-tion, the career-system of the teacher. The aim is to focus on basic requirements, to clarify changes and needs. It also characterizes the current education system in respect of teachers' pedagogy in the Czech Republic, with particular regard to undergraduate and post-graduate training for kindergarten teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Konečná, Žaneta. Názory pedagogických pracovníků mateřských škol na kariérní systém učitele. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Další vzdělávání sociálních pracovníků
Markéta ČECHUROVÁ -
Profesní portfolio začínajícího učitele chemie se zaměřením na učivo 9. ročníku ZŠ.
Kateřina Kratochvílová -
Profesní portfolio začínajícího učitele chemie se zaměřením na 1. pololetí 8. ročníku ZŠ
Adéla Matoušková -
Profesní portfolio začínajícího učitele chemie se zaměřením na 2. pololetí 8. ročníku ZŠ
Jolana Průchová -
Profesní portfolio učitelky mateřské školy
Markéta GARGULÁKOVÁ -
E-portfolio a jeho využití ve vzdělávání
Zdeněk HAPL -
E-portfolio a jeho využití ve vzdělávání
Zdeněk HAPL -
Profesní portfolio jako nástroj profesního rozvoje učitelky mateřské školy
Nikol HALFAROVÁ