Bc. Lucie Kučerová

Bachelor's thesis

Podpora prodeje a spotřebitelské soutěže

Sales promotion and the Consumer contests
Anotácia:
Teoretická část této práce se zabývá definováním a charakterizováním pojmu podpora prodeje, kde jsou rozebrány určité definice. Podle některých autorů přestává reklama hrát v komunikačním rozpočtu vůdčí roli. Tu naopak přebírá právě podpora prodeje. Tou se zabývají například autoři G. J. Tellis, D. Houda a O. Duka. Na tuto roli se zaměřuji ve své teoretické části práce, kde se snažím nastínit základní …viac
Abstract:
The theoretical part of the work deals with the definition of the concept of characterize and sales support, where they discussed a specific definition. According to some authors it ceases to play in the communications budget of the advertisement the lead. Here, by contrast, takes the right sales support. The authors such as G. J. Tellis, D. Duke and D. Houda. In this role, locking in it is theoretical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2012
  • Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní