Cristina Marešová

Bakalářská práce

Online marketingové nástroje při zvyšování povědomí obchodu se značkovým oblečením

Online marketing tools for raising awareness of the branded clothing store
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou vhodné komunikační strategie pro pražskou prodejnu značky Naracamicie. Hlavním cílem práce je zdvojnásobit návštěvnost prodejny, a to během dvou měsíců po zavedení nové komunikace.Nejprve jsou definovány teoretické obecné pojmy, které souvisejí s módním trhem a marketingovou komunikací v módním průmyslu a malých podniků B2C. Dále je popsán proces tvorby strategie a proces situační …více
Abstract:
The following bachelor theses is focused on the most appropriate communicative strategy for one particular Czech company called Naracamicie. The aim of this theses is to try to make the company more profitable, for this reason it is important to make the customer to visit the showroom twice as much as before. This should be happening two months after the application of this new communication strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Libor Krsek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80124

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi