Consumption and Consumers' Behaviour Analysis of Luxury Goods in China – Xiaorui Wang
Xiaorui Wang
Diplomová práce
Consumption and Consumers' Behaviour Analysis of Luxury Goods in China
Abstract:
Since 2018, China's luxury consumption has become the third largest luxury consumption market in the world. Bain Group partner Bruno Lannes predicts that by 2025, China is estimated to represent between 40% to 45% of global luxury market share. China is now on track to become the world's biggest luxury market surpass the Americas and Europe. The growth of China’s luxury consumption is due to the rise …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Rumánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Consumption and Consumers’ Behaviour
Eliška Šuráňová -
Consumption and Consumers Behaviour
Adiya Dikanbayeva -
Consumption of Coffee and Consumers Behaviour
Aidana Saifullina -
Analysis of Consumption and Consumers’ Behaviour in Cosmetics Industry in China
Qianyi Liu -
Hotel Hospitality and Consumers Behaviour
Chanmonica Pheng -
The Sharing Economy: behaviour of young consumers
Alfredo Mantovani Escalante -
Luxury consumption during hard times: Understanding the relationship between consumers’ emotional states and luxury consumption
Megi Domi -
Analysis of Chinese Luxury Consumption and Consumer Behavior
Yabing Li
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
2. 4. 2022