Filip Svoboda

Bachelor's thesis

Srovnávací reklama

Comparative Advertising
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje problematice srovnávací reklamy. Cílem práce je poskytnout ucelený přehled české soukromoprávní úpravy týkající se přípustnosti srovnávací reklamy a její užití v praxi. V teoretické části jsou nejprve popsány běžné formy srovnávací reklamy. Následuje přiblížení evropské úpravy srovnávací reklamy s nutností úplné harmonizace s právní úpravou členských států Evropské unie. …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with a comparative advertising. The aim of the thesis is to provide with a comprehensive overview of the Czech private-law regulation related to a permissibility of the comparative advertising and its usage in practice. In theoretical part of the thesis, common forms of the comparative advertising are described. The European regulation of comparative advertising is outlined …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
  • Vedúci: Zdeněk Houdek
  • Oponent: Pavel Godický

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava