Filip Svoboda
Bakalářská práce
Srovnávací reklama
Comparative Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice srovnávací reklamy. Cílem práce je poskytnout ucelený přehled české soukromoprávní úpravy týkající se přípustnosti srovnávací reklamy a její užití v praxi. V teoretické části jsou nejprve popsány běžné formy srovnávací reklamy. Následuje přiblížení evropské úpravy srovnávací reklamy s nutností úplné harmonizace s právní úpravou členských států Evropské unie. …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a comparative advertising. The aim of the thesis is to provide with a comprehensive overview of the Czech private-law regulation related to a permissibility of the comparative advertising and its usage in practice. In theoretical part of the thesis, common forms of the comparative advertising are described. The European regulation of comparative advertising is outlined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143518
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedoucí: Zdeněk Houdek
- Oponent: Pavel Godický
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Comparative Analysis of PKK Insurgencies in the Middle East in 2004-18: Examining Conditions for Insurgent Behaviour
Tomáš Kaválek -
Dopady srovnávací reklamy na vnímání českých spotřebitelů
Sabina Šinovská -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Srovnávací reklama a rozbor praktického příkladu
Veronika Janáková -
Srovnávací reklama v judikatuře vybraných evropských soudů
Dagmar Matúšů -
Srovnávací reklama v českém právním řádu a její aktuální projevy
Michal Kamenský -
Srovnávací reklama v aktuální judikatuře
Martina Karásková -
Srovnávací reklama
Hana Ostková