Bc. Veronika Horová

Bakalářská práce

Školská integrace žáků se specifickými poruchami učení

School Integration of Pupils with Specific Learning Difficulties
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývala školskou integrací žáků se specifickými poruchami učení. Cílem bakalářská práce bylo zmapovat přístupy k žákům se specifickými poruchami učení na prvním a druhém stupni základních škol. Práce byla rozdělena na část teoretickou a část empirickou. Teoretická část byla zaměřena na základní vymezení pojmu specifických poruch učení, etiologií, projevy, diagnostikou a reedukací …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with school integration of pupils with specific learning disabilities. The aim of thesis is to describe approach to pupils with the specific learning disabilities on primary and secondary schools. Thesis is divided to two parts. One is theoretical, second is empirical. Theoretical part is focused on definition of the terms of specific learning disabilities, etiologies, symptoms …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Zveřejnit od: 27. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Roudná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horová, Veronika. Školská integrace žáků se specifickými poruchami učení. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.6.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN