Bc. Jana Peffková

Diplomová práce

Marketingová strategie zavádění nové produktové řady hraček

Marketing Strategy Launching a New Product Line Toys
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl vytvořit návrh marketingové strategie zavádění nové produktové řady hraček při respektování všech specifik trhu, přání, potřeb a očekávání cílové skupiny. Práce se zabývá vymezením teoretických pojmů z oblasti marketingového řízení, psychologie, faktorů ovlivňujících chování spotřebitele a vlivu dřevěné hračky na vývoj dítěte. Na základě teoretických poznatků a analýz …více
Abstract:
The goal of master thesis is a proposal Marketing Strategy Launching a new product line toys. There are respected all specifics of market, wishes, needs and expectations of target group. This thesis defines the terms of Marketing Management, Psychology, factors which affecting consumer behavior and impact wooden toys on child`s developing. Based on theoretical knowledge and analyses of market is specified …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace