Motivation for purchase of luxury goods: The case of the Czech Republic and Armenia – Naděžda Galustjan
Naděžda Galustjan
Diplomová práce
Motivation for purchase of luxury goods: The case of the Czech Republic and Armenia
Motivace ke koupí luxusního zboží: Případ České republiky a Arménie
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na motivaci ke koupí luxusního zboží a to na případě České republiky a Arménie. První kapitola je věnovaná luxusnímu trhu obecne a je zde definováno luxusní zboží. Druhá kapitola je o teorii za motivací, uvádí tři podstatné modely, které se tímto zabývají. Třetí kapitola vytváří metodologii pro empirickou část praáce. Čtvrtá kapitola analyzuje data získaná z dotazníku …víceAbstract:
This thesis focuses on the motivations behind the purchase of luxury goods in the Czech Republic and Armenia. The first chapter examines the luxury market and defines luxury goods. The second chapter focuses on the theoretical background for motivation, bringing together 3 different significant frameworks. The third chapter creates the methodology for the empirical part of the the thesis and the fourth …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78731
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2020
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Marija Zlatić
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78731
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod