Bc. Kateřina Janečková

Bachelor's thesis

Marketing Strategy of Company XY

Marketing Strategy of Company XY
Abstract:
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie pro nové plynové krbové vložky společnosti Karma. První část práce je zaměřena na shrnutí teoretických poznatků použitých v praktické části. V druhé části je analyzováno vnitřní a vnější prostředí společnosti. S využitím poznatků získaných z analýzy práce představuje matice IFE a EFE. Pro vytvoření úspěšné marketingové strategie byli zákazníci …more
Abstract:
Bachelor´s thesis presents the proposal of marketing strategy for new product gas fireplaces of company Karma. The first part of the thesis is focused on a summary of theoretical knowledge used in the practical part. In the second part company´s internal and external environment has been analysed. Using knowledge gained from the analysis the thesis shows IFE and EFE matrixes. To create a successful …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Přemysl Písař, Ph.D.
  • Reader: Ing. Peter Stuchlík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní