Facebook jako nástroj informačního vzdělávání – Bc. Tereza Fussová
Bc. Tereza Fussová
Bakalářská práce
Facebook jako nástroj informačního vzdělávání
Facebook as a tool of information education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím Facebooku jako nástroje informačního vzdělávání. V teoretické části práce je definována informační gramotnost a její význam. Dále je zde popsána nová vzdělávací teorie konektivismus a teoretické možnosti využití Facebooku pro účely informačního vzdělávání. V praktické části jsou analyzovány jednotlivé facebookové stránky zahraničních a českých akademických knihoven …víceAbstract:
The thesis deals with using Facebook as a tool of information education. In the theoretical part of the thesis the information literacy and its importance is defined. There is described new educational theory of connectivism and theoretical possibilities of using Facebook for information education purposes. In the practical part there are analyzed Facebook pages of foreign and Czech academic libraries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hs87w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Jan Zikuška
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost žáků středních škol v kraji Vysočina
Veronika Lolová -
Informační gramotnost se zaměřením na hodnocení informací žáky 8. a 9. ročníků základních škol
Natálie Fábry -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Informační gramotnost v celoživotním vzdělávání dětí ve věku 10 až 12 let: návrh konceptu metodiky
Jiří Horák -
Informační gramotnost uživatelů sociálních médií
Martin Štecher -
Vzdělávání k mediální a informační gramotnosti: Analýza stavu na Masarykově univerzitě prostřednictvím interview s pracovníky Centra informačního vzdělávání
Hana Veselková -
Knihovny jako centra podpory akademické a vědecké činnosti: vícepřípadová studie fakultních knihoven Masarykovy univerzity
Marta Zonková