Analýza grafického uživatelského rozhraní konkrétních webových stránek – Jan Hejda
Jan Hejda
Bachelor's thesis
Analýza grafického uživatelského rozhraní konkrétních webových stránek
Analysis of the graphical user interface of specific websites
Anotácia:
Cílem této práce je vytvořit metodiku sloužící k porovnání grafického uživatelského rozhraní webových stránek, aplikovat ji na určitý segment webu a tím získat zpětnou vazbu na vhodnost této metodiky. V úvodní kapitole je probrán význam webových služeb a je nastíněn vývoj internetu. Následuje výběr segmentu s popisem specifik. Vlastní metodika je popsána v následující části a hned je použita na vybrané …viacAbstract:
The aim of this thesis is to develop a methodology for comparison of the graphical user interface of web sites, its application in a segment of sites and in consequence obtaining feedback on the appropriateness of this methodology. The introductory chapter discusses the importance of web services and outlines the development of the Internet. A selection of the segment describing its specifics follows …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22781
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedúci: Prokop Toman
- Oponent: Stanislav Horný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22781
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
English Vulgarisms in internet communication/Anglické vulgarismy v internetové komunikaci
Vojtěch KŘÍŽ -
Internet a jeho využití v domácnostech
Tien Cuong Nguyen -
Flat design vs. skeumorfizmus - vývoj grafického dizajnu v digitálnych médiách
Adam Mihalov -
Internet v službe katolíckej Cirkvi v Českej republike a na Slovensku Analýza internetových stránok www.cirkev.cz (www.tisk.cirkev.cz) a www.kbs.sk (www.tkkbs.sk) a ich pastorálny prínos Podnadpis: Analýza internetových stránok tisk.cirkev.cz (cirkev.cz)a tkkbs.sk (kbs.sk) a ich pastorálny prínos
Dobromil ZIFČAK -
Metaphernkonzepte in den Internetzeitschriften www.unternehmer.de und www.podnikatel.cz. Kontrastiver Vergleich Deutsch Tschechisch.
Veronika AUXOVÁ -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová