Bc. Klára Hapková

Bakalářská práce

Die Welt der Werbung (Zur Funktion der Metapher darin)

The world of advertising (About function of metaphor in advertising)
Abstract:
The thesis deals with the position of the metaphor in advertising. The first chapter of the theoretical part is capturing the progress of advertising, its types and the functions in nowadays; the second capture is about metaphors and theirs functions. There are particular examples of metaphors from advertising of tobacco, cosmetic and vehicle industry in the practical part of the work (which was created …více
Abstract:
Práce se zabývá postavením metafory v reklamě. První kapitola teoretické části zachycuje vývoj reklamy, její typy a funkce v dnešním světě, druhá kapitola je věnována teorii metafory a jejím funkcím. V praktické části práce, která vznikla na základě analýzy cca 6000 německých sloganů, jsou uvedeny konkrétní příklady metafor vyskytujících se v tabákové reklamě, v reklamě z oblasti kosmetiky a dopravních …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Anna Marie Halasová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta